Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2012. január 14., szombat

Somogyjádi éjszaka...

Az év első bulija...

Az éjjel Somogyjádra voltam hivatalos ismét...
Tavaly jó kis buli volt itt, ezért szívesen jöttem...
Persze szívesen megyek máshova is:)

Itt mutattam be először az új dalt is... igaz még demó formában...
Kell még dolgozni rajta rendesen, de már így is látszódott hogy slágerszaga van.. :)
(Sajnos itt a videók minősége kicsit gyenge!)



Éjfélre érkeztem meg, és akkor már az várt amire számítottam...
Sajnos a válság a szórakozóhelyeket is jelentősen érinti...
Ez meglátszódott a létszámon is.

Igaz nem voltunk sokan, de aki ott volt az bulizott!
Ezt bizonyítja a sok videó és kép is ami az éjjel készült!

Köszönöm az estét azoknak akik buliztak velem, illetve Dj.Ábel és Vincze József barátomnak!
De köszönet illeti még Parrag Ferit is aki a képeket és videókat csinálta!

Szóval nem is húzom tovább jöjjenek a képek és a videók! :)

























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése